Tutumutti

Kis hercegnő báli ruhában

Fali dekoráció ábrándos kislányoknak

2017. augusztus 20. - Tutumutti

Régen volt már kreatívkodós poszt, pedig nem tétlenkedünk. :) Ezt a szép kis hercegnőt készítettük legutóbb:

tutumutti_kis_hercegno_bali_ruhaban_1.png 

Eredetileg faliképnek készült. Hogy milyen formában fog még újjászületni, azt akkor árulom el, miután végigverekedtétek Magatokat az elkészítési útmutatón. Ezen itt ni: :)

Hozzávalók

  • Rajzlap: Erre rajzoltam a hercegnőt. A karcsú lábával feleslegesen bíbelődtem, mert úgyis eltakarja a szoknya. :)
  • Ceruza: A szende hercegnő rajzolásához.
  • Filctoll: Kontúrozás, színezés céljából.
  • Fehér selyempapír: Ebből készült a szoknya - de erre a célra szalvéta vagy papír zsebkendő is megfelel.
  • Tűzőgép: A szoknya rétegeinek rögzítéséhez.
  • Ragasztó: Kétoldalú ragasztóval rögítettem a szoknyát a rajzlaphoz. Fekete ragasztószalaggal rögzítettem a szoknya tetejét - ez lett az öv.
  • Színes selyempapír: Ebből készült a kép tetején lévő  dekoráció. A tavaszi ajtódíszből maradt alapanyagot használtam fel hozzá.

tutumutti_kis_hercegno_bali_ruhaban_2.png

Hogyan csináld?

Kiderül ebből a videóból - a hangerőt ajánlott felcsavarni a hangulatfokozás érdekében! :)

tutumutti_kis_hercegno_bali_ruhaban_3.png

tutumutti_kis_hercegno_bali_ruhaban_4.png

Hogyan tovább?

Ez a kép ajándékba készült a gyerekek egyik barátnőjének, de a kislányom rögtön berendelt magának egy elzás változatot. Meg is rajzoltam, kérésére körülvágtam ollóval, és napokig boldogan babázott vele. Mígnem egyszer eszébe jutott, hogy ráadja a gebe Barbie babája ruháját. Elza hamarosan szétszakadt. :( Úgyhogy azt találtam ki, hogy készítek egy új Elzát kartonból, csinos alsóneműben. Egy hagyományos öltöztető babát. És lesz külön ruhája, mégpedig ilyen szép pörgőszoknyás-selyempapíros. És még pár másik... Úgyhogy folyt. köv. :)

Ha tetszett a poszt, megköszönöm, ha megosztjátok.

Ajánlom figyelmetekbe rendszeresen frissülő Facebook oldalamat, ahol sok-sok további ötletet, tippet találtok. 

Havonta érkező hírlevelemre a blogfelület jobb oldalán tudtok feliratkozni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tutumutti.blog.hu/api/trackback/id/tr10012762012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása