Tutumutti

Édesanyám, virágosat álmodtam!

Anyák napi virágos ötletek

2017. május 02. - Tutumutti

Nagy közhely, de igaz, hogy az anyák napja teljesen új értelmet nyer, amikor mi is szülők leszünk. Én az első terhességem alatt azt is teljesen át- (illetve fel-) értékeltem, ahogyan az anyukám nevelt engem. A héten több anyák napi posztot is tervezek írni, az első szóljon a virágos ajándékokról!

viragos_anyak_napi_ajandekotletek.png

Tulipán szívószálból és színes papírokból:

anyak_napi_virag_1.jpg

Három dimenziós képeslap:

anyak_napi_virag_2.jpg

Praclis virág ragasztással:

anyak_napi_virag_4_1.jpg

Kicsit bonyolultabb megoldás festékkel:

anyak_napi_virag_5.png

Ugyanez a motívum vászontáskán:

anyak_napi_virag_3.jpg

Virágdíszes karkötő - akár trendi nagymamáknak:

anyak_napi_virag_6.jpg

Muffinpapíros-gombos képeslap:

anyak_napi_virag_7.jpg

Falikép:

anyak_napi_virag_8.jpg

Hasonló kivitelezés cserepes növényként:

anyak_napi_virag_9.jpg

Textilből készült az alábbi csinos csokor, de papírból is el tudnám képzelni:

 

anyak_napi_virag_11.jpg

Saját készítésű virágcsokor egy kedves üzenettel:

anyak_napi_virag_10.jpg

Ezeket pedig én kaptam tavaly és naaaagyon szeretem:

anyak_napi_falikep.png

Ha érdekel Titetek a téma, további ajándékötletet kínál a tavaszi virágos bejegyzésem.

Még többi inspirációkért kérlek, látogassatok el a témához kapcsolódó Pinterest albumomba.

Valamint ajánlom figyelmetekbe napi rendszerességgel frissülő Facebook oldalamat, ahol sok anyák napi ötletet is találtok rövid videó formájában.

A bejegyzés trackback címe:

https://tutumutti.blog.hu/api/trackback/id/tr412469073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása