Tutumutti

Virágos ajtókoszorú selyempapírból

2017. május 22. - Tutumutti

Anyukámnak készítettük ezt az ajtódíszt sok szeretettel:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_1.png

Az ötlet egyébként tőle származik - újabban megrendelésre is dolgozunk. :) Az volt az elképzelése, hogy jókedvre derül majd, ha elindul otthonról és ha hazaér, és ez állítólag be is igazolódott.

Először kivágtunk egy karikát, az ajtókoszorú alapját kartonpapírból, így ni:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_2_1.png

Aztán jöttek a virágok. A hobbiboltban beszerzett, szép színes selyempapírt méretre hajtogattuk, és rárajzoltuk a karikákat:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_3.png

Ehhez felespoharat használtunk, mert persze ez van itthon, körző meg még mindig nincs. Ekkora lesz a virág átmérője.

Az összes papírból kivágtuk a karikákat, és ilyen csodálatos, rendezett kis kupacokat kaptunk:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_4.png

Ezekből a gyerekek összeválogattak egy virágra valót, én pedig tűzőgéppel rögzítettem a papírkarikán, valahogy így:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_5.png

Tűzés után felpödörtem a papírokat, először a legfelsőt, aztán a következőt - egyenként haladtam szépen lefelé. Miután készen lettem az első csinos virággal, kaptam a következő korongsorozatot, ezeket is rögzítettem, felsederintettem és így tovább. Miközben ilyen szépen haladtam:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_6.png

... az asztalon is zajlottak az események, és munkám végeztével ez a látvány fogadott:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_7.png

Egyesek ugyanis ekkor már azt játszották, hogy nagy pelyhekben hull a hó! :)

Mutatom a hátoldalt is, ezen látható, hogy a felfüggesztéshez használatos szalagot is tűzőkapoccsal rögzítettem:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_2.png

Ilyen lett a kész ajtódísz, a selyempapírvirágos koszorú:

viragos_koszoru_selyempapirbol_tutumutti_blog_9.png

Mikor átadtuk, ismét kiderült, hogy jobb adni, mint kapni. Minden jó, ha jó a vége. :)

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm, ha megosztjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://tutumutti.blog.hu/api/trackback/id/tr6512532433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása