Tutumutti

Vidám üdvözlet az előszobából

2017. március 08. - Tutumutti

Végre-valahára folytatódik ládás sorozatunk, az előzményeket a gyerekbarát könyvespolcunkról itt, további ládás ötletekről pedig itt találjátok.

Most nagyon sajnálom, hogy az előszobafal feltuningolásakor még nem dédelgettem blogírási álmokat és nem készítettem előtte fotókat. Merthogy elég drámai a változás. Gyorsan meg is mutatom a végeredményt:

hello.png

A régi állapot vizualizálásához tessék elképzelni egy NAGYON retró előszobafalat ugyanezzel a fém fogassal, csak fekete színben és azzal a tipikus zöld-fekete-fehér kockás falvédővel, aminek mindig, mindenkinél büdös porszaga volt. Na ez uralta a mi kis előterünket is. 

Utáltuk, sohasem használtuk. Lehangoló, nyomasztó látvány fogadott minket, valahányszor beléptünk a házba.

Egy szép tavaszi napon aztán a tettek mezejére léptem!

Úgy kezdődött, hogy a retro fekete fogast lecsavaroztam, hobbifestékkel vidám sárgára festettem és jól elrejtettem a gyerekek elől, hadd száradjon nyugodtan. Hogy miért pont sárga festéket választottam? Azért, mert jobb kedvünk lesz, ha ránézünk. Nem mindegy ám, mit érez az ember a reggeli induláskor vagy épp az esti fáradt hazaérkezéskor! Bizonyára a vendégeinkre is jó hatással van, mert ritkán szoktak nálunk sírdogálni. :)

Ezután leszedtem és kihajítottam a piszkos falvédőt, a keretét letisztítottam és új, tartós anyagú (hát persze, hogy Ikea) vásznat feszítettem rá. Szépen rászögeltem. Természetesen a falvédő helyére is ráfért egy alapos portalanítás. Végül a régi csavarokkal rögzítettem a fogast és a falvédőt is az eredeti helyére.

Na, de eddig szó sem esett a ládákról!

Szükségünk volt cipőtartóra, mert kevés itt a hely és sok a lábbeli, viszont keskeny megoldás kellett. Így került képbe az a két láda, amik korábban a nagymamám padlásáról kerültek hozzánk, és ekkor már a garázsban várták sorsuk jobbra fordulását. Egy gyors zuhany és rövid napozás után szaladtak is a helyükre. :)

Íme a végeredmény:

2_2.png

3_2.png

4_2.png

5_1.png

 

Szeretjük, mert:

  • az egész átalakítás költsége csupán 3.000-4.000 Ft (csak a festékért és a textilért kellett fizetnünk),
  • környezetkímélő megoldás, mert újrahasznosítottuk a ronda fogast és a ládákat is,
  • vidám és kedves részlete lett a háznak.

A ládás sorozatnak folytatása következik! Addig is, ha tetszett ez a poszt, megköszönöm, ha megosztjátok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tutumutti.blog.hu/api/trackback/id/tr9712319237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása