Tutumutti

Mindig is tudtam élni! 

Egy pulóver reinkarnációja

2017. március 26. - Tutumutti

Volt nekem egy nem túl olcsó, de annál kedvesebb Polo Ralph Lauren gyapjú pulóverem. Nagyon szerettem, szép (még mindig) a színe, a mintája, nem szöszölődik, nem nyúlik és jó meleg. 

Aztán egy (most már nem is olyan) tragikus napon álmosan készítettem be a mosást. Úgy alakult, hogy a többi hasonló színű ruhával együtt a méregdrága gyapjú pulóverem is bevándorolt a dobba, és óvatlanul ráküldtem a sima mosószert és a pamut mosóprogramot. 

Na ki tudja, mi történt szegénnyel?

1.png

 

Nagyon összement. Még mindig magamra tudtam húzni, de olyan sűrű lett az anyag, hogy szinte fojtogatott, alig kaptam levegőt benne.

Kidobni sajnáltam. A fiók alján tárolni szintén nem szerettem volna. Dicsőséges szerepet szántam neki engesztelésképpen.

Aztán egy szabad délelőttön úgy határoztam, hogy párna lesz belőle. Több ilyen megoldással is találkoztam már a neten, de kicsit aggódtam, hogy nem feszül majd rá szépen a pulcsi a belső párnára. Szerencsére felesleges volt az aggodalmam.

Pelenkaöltéssel összevarrtam az alját. A tetején a nyakát hátulról előre hajtottam és gombokkal rögzítettem.

4.png

6.png

Végül a másik oldala is mutatós lett, amikor a két ujját egymásba fűztem.

2.png

5.png

Így lett a méregdrága pulóverből egyedi, minőségi párna... Nem is bánom már, a játszótérre úgysem mertem felvenni, így meg legalább van mire hajtanom az álomszuszék kobakomat. 

Pihenős vasárnapot kívánok Mindenkinek! :)

Ha tetszett a poszt, köszönöm szépen, ha megosztod. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tutumutti.blog.hu/api/trackback/id/tr8612322937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása